ΑΘΗΝΑ: Γενέτειρα του πολιτισμού, των επιστημών, των τεχνών, της γνώσης, ο Φιλοσοφικός Λύχνος.
Η διαλεκτική της αμφισβήτησης στην αναζήτηση της Αλήθειας. Αθήνα ...Οπαδός του ωραίου, του αγαθού, του δίκαιου...... Αθήνα..... Οπαδός του "ευδαιμονείν". Στην εποχή μας συμπυκνώνεται σε μιά φράση στερεότυπη, κενή και αφηρημένη: "Κοίτα τον εαυτό σου, κοίτα εσύ να περνάς καλά".
ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ: Ο Λόγος, η προφητεία, η ενοχή, τα σημάδια και οι αποκαλυπτικές προειδοποιήσεις του Θεού, η αναζήτηση της Αλήθειας της Ενότητας των αντιθέτων . Η Ατομική συνείδηση και η κρίση της, το Πνεύμα του Ενός. Η ερμηνεία της ζωής μέσα από την Αγία γραφή, η έννοια της θυσίας, ο αγώνας για τη θέωση. Στην εποχή μας συμπυκνώνεται σε μιά φράση στερεότυπη,κενή και αφηρημένη: Ο θεός είναι μεγάλος, δόξα το Θεό, ας γίνει το θέλημα του Θεού.
Αθήνα ή Ιερουσαλήμ;
Εμείς θα προσπαθούμε να κοιτάμε τον εαυτό μας και να περνάμε καλά, αλλά πάντα θα έρχεται ένα σκληρό ράπισμα σε εμάς από την αλήθεια που θα προκύπτει απο την ενότητα των αντιθέτων. Διότι ο Θεός είναι τα πάντα, είναι η ενότητα των πάντων και για όποιον κοιτά τον ευατό του μόνο, η ενότητα των πάντων τον ραπίζει όλο και πιό σκληρά για να συναιτιστεί, ή μια ωραία μέρα τον εκθέτει στα πάντα και ο εαυτός του είναι ανυπεράσπιστος από τα πάντα.
Η διαλεκτική της αμφισβήτησης στην αναζήτηση της Αλήθειας. Αθήνα ...Οπαδός του ωραίου, του αγαθού, του δίκαιου...... Αθήνα..... Οπαδός του "ευδαιμονείν". Στην εποχή μας συμπυκνώνεται σε μιά φράση στερεότυπη, κενή και αφηρημένη: "Κοίτα τον εαυτό σου, κοίτα εσύ να περνάς καλά".
ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ: Ο Λόγος, η προφητεία, η ενοχή, τα σημάδια και οι αποκαλυπτικές προειδοποιήσεις του Θεού, η αναζήτηση της Αλήθειας της Ενότητας των αντιθέτων . Η Ατομική συνείδηση και η κρίση της, το Πνεύμα του Ενός. Η ερμηνεία της ζωής μέσα από την Αγία γραφή, η έννοια της θυσίας, ο αγώνας για τη θέωση. Στην εποχή μας συμπυκνώνεται σε μιά φράση στερεότυπη,κενή και αφηρημένη: Ο θεός είναι μεγάλος, δόξα το Θεό, ας γίνει το θέλημα του Θεού.
Αθήνα ή Ιερουσαλήμ;
Εμείς θα προσπαθούμε να κοιτάμε τον εαυτό μας και να περνάμε καλά, αλλά πάντα θα έρχεται ένα σκληρό ράπισμα σε εμάς από την αλήθεια που θα προκύπτει απο την ενότητα των αντιθέτων. Διότι ο Θεός είναι τα πάντα, είναι η ενότητα των πάντων και για όποιον κοιτά τον ευατό του μόνο, η ενότητα των πάντων τον ραπίζει όλο και πιό σκληρά για να συναιτιστεί, ή μια ωραία μέρα τον εκθέτει στα πάντα και ο εαυτός του είναι ανυπεράσπιστος από τα πάντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου