Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Πνεύμα

Η Παναγία έμεινε έγκυος εκ πνεύματος Αγίου. Γιατί λοιπόν να μην θεωρήσουμε ότι κάθε γυναίκα που μένει έγκυος δεν προέρχεται αυτό από την επέμβαση ενός πνεύματος που μπορεί και να μην είναι Άγιο. Μήπως η συνεύρεση με το άλλο φύλο γίνεται χορηγός πνεύματος? Μήπως μόνο ο Χριστός είχε Πνεύμα? Μήπως η θεία Νομοτέλεια εξασφαλίζει πνεύμα για όλους? Μήπως είμαστε σάρκα από το κύτταρο των γονέων μας αλλά και φορέας πνεύματος από το Δημιουργό του καλού ή του κακού? Τι ισχύει τελικά? Διότι στη Γραφή μας λέει ότι η Μαρία εγκυμονεί μόνο με την παρέμβαση του Πνεύματος. Αυτό δεν είναι ενάντια στη Νομοτέλεια του Δημιουργού που έχει ορίσει με ποιό τρόπο μιά γυναίκα είναι δυνατόν να μένει έγκυος? Πως λοιπόν αντίκειται ο Δημιουργός στην ίδια του τη νομοτέλεια? Η δικαιολογία είναι Θεός είναι, ότι θέλει κάνει? Ποιά είναι η σωστή ερμηνεία όλων αυτών? Όταν έρθει στη γη ένα πνεύμα τέλειο και Άγιο σαν το πνεύμα του ΙΗΣΟΎ,  αλλά θεωρήσουμε ότι κανένας άλλος δεν προέρχεται από Πνεύμα, πως περιμένουμε να καταλάβουν αυτοί το Άγιο Πνεύμα???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου